Mindset is what separates
the best from the rest.

social issue.

Influencer
marketing

Influencers via social media inzetten, is een moderne vorm van doelgericht aan marketing doen. Invloedrijke personen helpen jouw bedrijf aan potentiële klanten en hebben zo een ongelimiteerd bereik om reclame te maken. Ze worden gezien als ‘voorbeelden’ die in staat zijn om attitudes, gedrag, opinies en aankoopbeslissingen van hun volgers te beïnvloeden.

Vooraleer je aan een samenwerking begint, is het belangrijk om precies te weten wie er tot jouw doelgroep behoort. Alleen zo ben je in staat om de juiste boegbeelden voor jouw merk of bedrijf te identificeren.

Hulp nodig bij de keuze of inzet van influencers?

vraag vrijblijvend je offerte aan

We helpen je bij het kiezen en inzetten van influencers.

Van het selecteren van de juiste influencers tot het meten van het effect van de campagnes. Creëer samen met ons meer echtheid met behulp van onze influencer database.

Ann-Sophie Van Triel
Luna Stevens

Aster Nzeyimana
Lize Feryn

Justine De Jonckheere

Ann-Sophie Van Triel
Olivia Trappeniers

Maithé Rivera Armayones

Lenthe Stevens
Luna Stevens

Jaël Ost

Jolien Orye

social issue.

Wil je een nieuw
product of dienst
bekendmaken?

Dan is het inzetten van influencers een goed idee! Er zijn nu ontelbaar veel influencers, vloggers en bloggers die prachtige content creëren, maar niet iedereen is relevant om in te zetten. Zo zegt het aantal volgers niet alles. Veel belangrijker zijn de personen die ze daadwerkelijk bereiken.

Is een groot aantal volgers wel interessant voor uw bedrijf? Het aantal volgers ligt dan wel heel hoog, maar het effectieve bereik ligt in veel gevallen een stuk lager. Daarnaast is het een stuk minder ‘persoonlijk’ dan bij bijvoorbeeld een micro-influencer. Een goede inhoudelijke aanpak is essentieel.

Afhankelijk van de focus, de content en het budget maak je een keuze. Door onze ervaring in influencer marketing weten wij exact hoe deze groeiende markt werkt en hoe je dit het beste kan inzetten voor je bedrijf. We hebben een veelzijdige database opgebouwd met influencers uit verschillende ‘werelden’: van onder andere macro influencers tot nano influencers en van beauty tot lifestyle content. Dankzij onze sterke begeleiding en persoonlijke aanpak zoeken we voor jouw bedrijf naar een perfecte ‘match’. We helpen jou de juiste influencer kiezen en zorgen ervoor dat het verhaal klopt, want alleen zo haal je meer uit jouw budget.